ارزیابی و صدور گواهی ایزو ISO 14064:2006


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایزو و آدرس icsiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

استاندارد ISO 14064 در ماه مارس سال 2006 منتشر شده است. این استاندارد جزء سری استانداردهای محیط زیستی 14000 است که بصورت تخصصی به موضوع گازهای گلخانه ای می پردازد و ابزاری است جهت برنامه ریزی ، پایش ، کمی سازی و صحه گذاری میزان انتشار گازهای گلخانه ای، تا بدین ترتیب به سازمانها ، شرکتها و مراکز دولتی که علاقمند یا موظف به کنترل و کاهش گازهای گلخانه ای می باشند یاری رساند. این استاندارد با پروتکل WBCSD/WRI GHG سازگار بوده و در راستای مساعدت به پروتکل کیوتوی سازمان ملل تهیه و تنظیم گردیده و همچنین در ماه آگوست سال 2006 توسط موسسه ملی استاندارد آمریکا ANSI تائید و پذیرفته شده است.

استاندارد ISO 14064 شامل سه بخش مجزا به شرح زیر است:

1- ISO 14064 (part 1) : حاوی اصول و نیازمندیهایی است که سازمان را در جهت کمی سازی و گزارش دهی میزان انتشار گازهای گلخانه ای منتشره و یا برطرف شده یاری می نماید.

2- ISO 14064 (part2) :مانند بخش اول (part 1) بوده که در فرایندهای پروژه ای کاربرد دارد.

3- ISO 14064 (part 3) : حاوی اصول ،نیازمندیها و خطوط راهنمایی است که هر گونه اظهار یا ادعای مراکز و سازمانها را مبنی بر اندازه کنترل و اندازه گیری گازهای گلخانه ای مورد ارزیابی و صحه گذاری قرار میدهد. در واقع این بخش از استاندارد اصول ارزیابی و ممیزی را جهت سازمانهای بیطرف یا مراکز گواهی دهنده مشخص می کند
http://www.icsiran.com/





:: برچسب‌ها: ایزو ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : نوین مارکتینگ
ت : شنبه 24 مهر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');